Laivyba
Klaipėdos „svajonių“ keltus stato ir Ryga
Europos šalyse vis labiau plečiasi hibridinių keltų, kurie naudoja elektrą ir įprastus variklius, statyba.
Lietuvos skurdas pasaulio galiūnų šešėlyje
Mažiau nei 100 jūrų laivų savo registre turinti Lietuva atrodo kaip skruzdėlytė prieš galingas pasaulio laivybos šalis milžines, kurių pusė yra iš Europos.
Iš senamiesčio plaukiotų elektriniai keltai
Jei viskas vyktų, kaip planuojama, maždaug po dvejų metų Klaipėdoje pradėtų kursuoti elektra varomas keleivinis keltas.
Jūrininkai valdžiai turi priekaištų
Jūrininkai mano, kad Lietuvoje nėra vykdoma jūrinės valstybės tęstinumo politika, nesilaikoma dalies tarptautinių konvencijų.
Priešgaisrinių laivų reikės ir Klaipėdai
Norvegijoje kuriamas naujos kartos bepilotis gaisrų gesinimo laivas.
Klaipėdos kanalas su barbarų krašto požymiais
Aplink Klaipėdą turime unikalių turizmo objektų, kurie susieti su vandeniu, galima laivyba, bet nesugebame jų panaudoti.
„Limarko“ – ant laivų atnaujinimo bangos
Limarko grupės bendrovė „Limarko laivininkystės kompanija“ įsigijo motorlaivį „Kantata“. Jis užbaigė ilgai trukusį laikotarpį, kai ši bendrovė negalėjo atsinaujinti laivyno ir gali atverti naują jos vystymosi etapą.
Lietuvos keltų misija Ukrainoje
Beveik prieš 30 metų statyti keltai „Vilnius Seaways“ ir „Kaunas Seaways“ su Lietuvos vėliava plaukioja Juodosios jūros linijose ir laukia, ar danų kompanija „DFDS Seaways“ privatizuos juos nuomojančią „Ukrferry“.
Kada atsirado ro ro tipo laivai?
Šiuolaikiniai „ro-ro“ tipo laivai, skirti gabenti ratinę techniką jūros keliais, „gimė“ kartu su Kryžiaus žygių pradžia.
Senovės locmanų veikla
Bet kokiu oru sutartoje vietoje. Toks kadaise buvo trumpas ir aiškus nurodymas Baltijos jūros uostų locmanams.