Lietuvos marinistikos žurnalistų klubasLietuvos marinistikos žurnalistų klubas
Vaikystėje visada svajojau apie jūrą ir svetimus kraštus. Svajonė išsipildė - sėdim su laive dirbančiu vietiniu Saidov ir grožimės ekvatoriaus saulėlydžiu - Žydrūnas Naujokas, jūrų kapitonas.
Albatroso paminklas Klaipėdoje - išplaukusiems ir negrįžusiems

Šventosios uosto tarsi niekam nereikalingas

Kai ES institucijos konstatavo, kad Šventosios uostas nėra jūrinio krovininio transporto mazgas, ir parama iš susisiekimo lėšų jam negali būti skiriama, iškilo esminis klausimas, kas statys šį uostą?
Šventosios uosto tarsi niekam nereikalingas

Uosto vizijos atrodo fantastiškai

Tarsi paneigdamas konkuruojančio Rygos uosto atstovų pasisakymus, kad Klaipėdos uostas nebeturi kur plėstis, šis pasirengė keturias plėtros koncepcijas, kur pagal optimistiškiausius variantus krova nuo šiandieninės 38 mln. tonų per metus
Uosto vizijos atrodo fantastiškai

Uostas svarsto iškeldinti III vandenvietę

Jau daugybę metų kalbama apie tai, kad Klaipėdos miesto III vandenvietės didžiulė teritorija galėtų tapti Klaipėdos uosto dalimi, bet nė vienas uosto vadovas nesiimdavo tos problemos spręsti iš esmės.
Uostas svarsto iškeldinti III vandenvietę

Rengiamasi gilinti Malkų įlanką

Uosto direkcija paskelbė Malkų įlankos gilinimo projekto rengimo konkursą. Nuo 11 metrų dabar Malkų įlanką rengiamasi išgilinti iki 14,5 metrų akvatorijoje ir iki 14 metrų prie krantinių.
Rengiamasi gilinti Malkų įlanką

Dėl uosto žemės – revoliuciniai pokyčiai

Europos Komisijos prieš Lietuvą pradėta ES teisės pažeidimo procedūra dėl uosto žemės nuomos be konkurso verčia pertvarkyti sistemą.
Dėl uosto žemės – revoliuciniai pokyčiai

Pučiamas burbulas dėl Melnragės iškeldinimo

Artėjant Seimo rinkimams uoste kaitinamos aistros dėl galimo išorinio uosto prie Melnragės.  Apie jo statybą aktualiau prabylama į Lietuvą ateinant Kinijos kapitalui.
Pučiamas burbulas dėl Melnragės iškeldinimo

Išgilintas uosto išorinis kanalas

Šiuo metu Klaipėdos uoste vykdant bet kokį kanalo gilinimą į šiuos darbus žvelgiama su perspektyva, kad anksčiau ar vėliau uoste bus 17 metrų gylis
Išgilintas uosto išorinis kanalas

Žingsniai link žiemos uosto užpylimo

Kol kas nėra aiškaus atsakymo bus ar ne užpilamas istorine vertybe laikomas žiemos uostas. Viskas gali paaiškėti jau šiomis dienomis, kai bus pristatomi uosto bendrojo plano koncepciniai pasiūlymai. Šalia „Memelio
Žingsniai link žiemos uosto užpylimo

Didės Klaipėdos uosto teritorija jūroje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija intensyviai rengiasi statybos, kurios susijusios su naujais gyliais. Dėl to prie uosto prisijungiamos netgi naujos teritorijos.  
Didės Klaipėdos uosto teritorija jūroje

Klaipėdos išorinis uostas – ir dėl kinų

Klaipėdos uostas pasirašė memorandumą pagal kurį vėl atgimsta viltis Baltijos jūroje turėti giliavandenį uostą.
Klaipėdos išorinis uostas – ir dėl kinų

Artimiausių metų prioritetiniai uosto projektai

Susisiekimo ministerijos paskelbtame susisiekimo plėtros 2014-2022 metais sąraše, kuris bus remiamas ES lėšomis, dominuoja geležinkelių ir automobilių kelių projektai, bet nemažai pinigų planuojama skirti ir Klaipėdos uostui vystyti.  
Artimiausių metų prioritetiniai uosto projektai

Uoste Arvydui Vaitkui reikėjo įveikti chaosą

Tūkstantį dienų Uosto direkcijai nuo 2013 metų vasario 3-osios vadovaujantis Arvydas Vaitkus pradėjęs dirbti prisipažino radęs pakankamai niūroką vaizdą dėl pagrindinės Uosto direkcijos veiklos – infrastruktūros vystymo.
Uoste Arvydui Vaitkui reikėjo įveikti chaosą

Uoste – reikšmingi valymai ir gilinimai

Šiemet Klaipėdos uoste buvo atliktas rekordinis valymas, o iš sutaupytų ES lėšų baigiantis metams buvo leista šiaurinėje dalyje maždaug pusmetriu pagilinti uostą sudarant sąlygas priimti didesnius laivus.
Uoste – reikšmingi valymai ir gilinimai

Pranciškaus Jurgučio verslas uoste išgaravo

Jau bankrutavo arba bankrutuoja visi buvę Pranciškaus Jurgučio uosto ir statybų verslai. Šiuo metu iš Lietuvos ekonominio akiračio išsitrina paskutinieji buvusio verslininko Pranciškaus Jurgučio verslo likučiai – bankrutuoja šalia uosto
Pranciškaus Jurgučio verslas uoste išgaravo

Sankryžos statyba – ir Uosto direkcijos nuopelnas

Rugsėjo 30-ąją Klaipėdos miesto savivaldybė oficialiai planuoja atidaryti rekonstruotą Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą. Ji buvo pastatyta Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos lėšomis.
Sankryžos statyba – ir Uosto direkcijos nuopelnas

Beveik po dešimtmečio išpainiotas uosto statybų voratinklis

Lietuvos aukščiausiajame teisme priimtas galutinis sprendimas dėl daugiausiai ginčų Klaipėdos uoste sukėlusių krantinių statybos, po kurių prasidėjo „Klaipėdos hidrotechnikos“ žlugimas.
Beveik po dešimtmečio išpainiotas uosto statybų voratinklis

Į Klaipėdos uostą plaukia vis didesni laivai

Klaipėdos uostą vienas po kito aplanko vis didesni laivai, todėl nuolat tenka atnaujinti uosto rekordų lentelę.
Į Klaipėdos uostą plaukia vis didesni laivai

„Bronka“ sujauks konteinerių krovą Baltijoje

Baltijos jūros regione mažėja konteinerių. Daugiausiai jų netekę Rusijos uostai kurpia planus, kaip pervilioti konteinerius su rusiškais kroviniais iš kitų Baltijos šalių uostų.
„Bronka“ sujauks konteinerių krovą Baltijoje

Uosto molų rekonstrukcijos nebegalima atidėlioti

Neseniai per audrą į uostą neįleistas kruizinis laivas „Mein Schiff 4“ dar kartą įrodė, kad Klaipėdoje būtina rekonstruoti molus.
Uosto molų rekonstrukcijos nebegalima atidėlioti

Klaipėdos uoste – naujas konteinerių centras

Su iki šiol ilgiausiu į Klaipėdos uostą įplaukusio 324,8 metrų ilgio konteinerinio laivo „MSC Charleston“ apsilankymu atidarytas „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių paskirstymo centras (HUB-as). 
Klaipėdos uoste – naujas konteinerių centras

Sena linija iš naujo terminalo

Klaipėdos uoste pristatyta Centriniame Klaipėdos terminale (CKT) veiklą pradėjusi Ro-Pax keltų linija, kuri jungia Klaipėdos ir Karlshmano (Švedija) uostus. Praėjusiais metais šia linija buvo pervežta daugiau nei 90 tūkst. keleivių,
Sena linija iš naujo terminalo

Klaipėdos uostas sieks 17 metrų

Vyksta Klaipėdos uosto laivybos kanalo akvatorijos dugno gilinimas. Jis prasidėjo nuo 9 krantinės ir vyks iki uosto vartų.
Klaipėdos uostas sieks 17 metrų

Keltų rinkliavos neatvestų naujų laivų

Pastaruoju metu aštriau iškyla klausimas – ar reikėjo statyti naują keleivių ir krovinių terminalą centrinėje uosto dalyje, jei naujų linijų į Klaipėdą nepavyksta pritraukti.
Keltų rinkliavos neatvestų naujų laivų

Klaipėda ir Valensija - panašūs pagal konteinerių terminalus

Apsilankymas Ispanijos Valensijos MSC grupės terminale privertė pasianalizuoti, o kaip atrodo Klaipėdos uostas tarp kitų „Terminal InvestmentLimited“ terminalų Europoje.
Klaipėda ir Valensija - panašūs pagal konteinerių terminalus

"Albatrosas.lt" gali tapti kiekvieno jūros ošimui neabejingo žmogaus svetaine. Kartu su jos leidėjais kurk jūrines naujienas. Siųsk pranešimus, straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, filmus, knygų PDF. Jūsų informaciją analizuosime, skelbsime "Albatrosas.lt" svetainėje.

Prisegti failai:


* - privalomi laukai

Užpildę ir išsiuntę šią formą, suteikiate teisę "Albatrosas.lt" svetainėje be autorinių honorarų publikuoti ar kitokiais būdais ir pagal savo poreikius panaudoti gautą medžiagą. "Albatrosas.lt" pasilieka sau teisę redaguoti jūsų atsiųstą informaciją, išskyrus knygas, negarantuoja, kad visos nuotraukos, tekstai, vaizdo įrašai, filmai, knygos bus publikuoti.