Lietuvos marinistikos žurnalistų klubasLietuvos marinistikos žurnalistų klubas
Nesijuokit, jei senas matrosas braižo smėly bures ramentu - Poetas Bronius Mackevičius.
Albatroso paminklas Klaipėdoje - išplaukusiems ir negrįžusiems

Ukrainoje sujudimas dėl jūrų keltų

Ukrainoje kilo skandalas dėl jūrų keltų, kuris netiesiogiai paliečia ir šios šalies rinkoje dirbančius keltus „Vilnius Seaways“ ir „Kaunas Seaways“.
Ukrainoje sujudimas dėl jūrų keltų

Naujojoje perkėloje - esminiai pertvarkymai

„Smiltynės perkėloje“ žadama naujovių, kurios netgi vasaros savaitgaliais nebeleis susidaryti transporto eilėms Klaipėdos miesto gatvėje.
Naujojoje perkėloje - esminiai pertvarkymai

Saugia laivyba rūpinsis kelininkų inspekcija

Tarsi perkūnas iš giedro dangaus Klaipėdą pasiekė žinia, kad ateityje nebeliks Lietuvos saugios laivybos administracijos.
Saugia laivyba rūpinsis kelininkų inspekcija

„Kaunas Seaways“ – Ukrainos laivyno atgimimo šauklys

Dar pernai iš Klaipėdos uosto plaukiojęs jūrų keltas „Kaunas Seaways“ jau tapo Ukrainos laivybos maršrutų atgimimo simboliu – jame rengiami su šio laivyno ateitimi susietų projektų pristatymai.
„Kaunas Seaways“ – Ukrainos laivyno atgimimo šauklys

Rekomendacijos ES klerkams - ir iš Lietuvos vėliavos laivų

Prieš kelis metus buvusi tarsi tamsiame tunelyje, nes nežinojo, kaip reikės įgyvendinti ES iniciatyvas dėl teršalų mažinimo iš laivų, „DFDS“ kompanija tapo viena iš ekologinės laivybos lyderių.
Rekomendacijos ES klerkams - ir iš Lietuvos vėliavos laivų

Lietuvos keltų misija Ukrainoje

Beveik prieš 30 metų statyti keltai „Vilnius Seaways“ ir „Kaunas Seaways“ su Lietuvos vėliava plaukioja Juodosios jūros linijose ir laukia, ar danų kompanija „DFDS Seaways“ privatizuos juos nuomojančią „Ukrferry“.
Lietuvos keltų misija Ukrainoje

Nulinis verslas Baltijos jūroje danų kol kas nenuliūdino

Keltų laivybos verslą vykdanti Danijos kompanija „DFDS Seaways“ Klaipėdos uoste netgi turi planų įsigyti keltų terminalą, panašų į tą kokį valdo Švedijos Geteborgo uoste.
Nulinis verslas Baltijos jūroje danų kol kas nenuliūdino

Uostas pirks ypatingą žemsiurbę

  Uosto direkcija paskelbė įsigysianti universalią žemsiurbę, kuri galės atlikti net keletą funkcijų. Kiek ji kainuos kol kas nežinoma.
Uostas pirks ypatingą žemsiurbę

Lietuvos jūrininkams Norvegijos vėliava - tabu

Skirtingai nei dauguma emigrantų Norvegijos kompanijų laivuose dirbantys Lietuvos jūrininkai nesijaučia patogiai.
Lietuvos jūrininkams Norvegijos vėliava - tabu

Baltijos jūroje kruizinių laivų ir keleivių mažėja

Tokio kruizinio sezono, koks buvo 2014 metais Klaipėdos uostas jau greitai nebesulauks, nes visame regione prasidėjo kruizinio verslo nykimo tendencijos.
Baltijos jūroje kruizinių laivų ir keleivių mažėja

Jūrų keltuose Baltijoje siautėja nusikaltėliai

Jūrų keltų linijos jungiančios Švediją su kitomis Baltijos jūros šalimis tapo nusikaltėlių veiklos zonomis, kontrabandos keliais.  
Jūrų keltuose Baltijoje siautėja nusikaltėliai

Kada atsirado ro ro tipo laivai?

Šiuolaikiniai „ro-ro“ tipo laivai, skirti gabenti ratinę techniką jūros keliais, „gimė“ kartu su Kryžiaus žygių pradžia.
Kada atsirado ro ro tipo laivai?

Nacionalinė teisė turi ko mokytis iš jūrininkų

Lietuvai prisijungus prie Konvencijos dėl darbo jūrų laivyboje pirmą kartą surengta aukšto lygio jos taikymo konferencija, kurioje analizuotos teorinės ir praktinės problemos.
Nacionalinė teisė turi ko mokytis iš jūrininkų

Buvęs Klaipėdos pasididžiavimas - Juodojoje jūroje

Du iš penkių laivų, kurie buvo įtraukti į "Guinesse" rekordų knygą, kaip didžiausi geležinkelių keltai, šiuo metu plaukioja Juodojoje jūroje ir aptarnauja įvairias linijas tarp Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Rumunijos.
Buvęs Klaipėdos pasididžiavimas - Juodojoje jūroje

Vadovų kaita palietė ir jūrinį verslą

Perrinkus šalies Prezidentę Dalią Grybauskaitę per Lietuvos žinybines institucijas nuvilnijo vadovų keitimų banga. Keičiami pernelyg ilgai vienoje vietoje užsisėdėję valstybės institucijų vadovai.
Vadovų kaita palietė ir jūrinį verslą

Suomių rojus – estų keltuose

Krizės, recesijos ir panašūs reiškiniai neveikia keleivių judėjimo tarp Estijos ir Suomijos sostinių – Talino ir Helsinkio
Suomių rojus – estų keltuose

Jūras užvaldo azijiečiai

Vis dažniau galima pastebėti, kad į Klaipėdą atplaukusiuose laivuose didesnė dalis įgulos yra iš Azijos šalių. Netgi europiečių savininkų laivuose dominuoja jūrininkai iš Filipinų, Kinijos, Indijos ar Malaizijos.
Jūras užvaldo azijiečiai

Parduodamas Šaltojo karo „Jūros šešėlis“

„Jūros šešėlyje“ įdiegtos XX amžiaus pabaigos technologijos sėkmingai naudojamos dabartiniuose JAV kariniuose laivuose.
Parduodamas Šaltojo karo „Jūros šešėlis“

Įsigali vėjo varomi rotoriniai laivai

Prieš savaitę pradėjo plaukioti keistos išvaizdos, paskirties ir technologinių sprendimų laivas „E-Ship 1“. Jis yra pirmasis krovininis laivas, kur panaudoti vėjo rotoriai.
Įsigali vėjo varomi rotoriniai laivai

Senovės locmanų veikla

Bet kokiu oru sutartoje vietoje. Toks kadaise buvo trumpas ir aiškus nurodymas Baltijos jūros uostų locmanams.
Senovės locmanų veikla

Juodieji sąrašai laivyboje

Įvairiose srityse sudaromi juodieji sąrašai. Ne išimtis ir laivyba. Nepatikimų laivybos įmonių per krizę dar padaugėjo.
Juodieji sąrašai laivyboje

Baltijoje mažėja laivų avarijų

Net sunku patikėti, kad, kai Baltijos jūroje laivų daugėja, o avarijų mažėja. Tam paklūsta ir Klaipėdos uostas, bet tendencijos nesilaiko Lietuvos laivynas.  
Baltijoje mažėja laivų avarijų

"Albatrosas.lt" gali tapti kiekvieno jūros ošimui neabejingo žmogaus svetaine. Kartu su jos leidėjais kurk jūrines naujienas. Siųsk pranešimus, straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, filmus, knygų PDF. Jūsų informaciją analizuosime, skelbsime "Albatrosas.lt" svetainėje.

Prisegti failai:


* - privalomi laukai

Užpildę ir išsiuntę šią formą, suteikiate teisę "Albatrosas.lt" svetainėje be autorinių honorarų publikuoti ar kitokiais būdais ir pagal savo poreikius panaudoti gautą medžiagą. "Albatrosas.lt" pasilieka sau teisę redaguoti jūsų atsiųstą informaciją, išskyrus knygas, negarantuoja, kad visos nuotraukos, tekstai, vaizdo įrašai, filmai, knygos bus publikuoti.