Laivyba
Ar kamščiais prie kelto „prišauks“ tiltą?
Vasarą nuolat su dideliais transporto kamščiais susidūrusi „Smiltynės perkėla“ paskelbė konkursą iš esmės pertvarkyti įvažiavimo į keltus aikštelę Klaipėdoje.
Jūrininkai, kurių nepageidauja laivuose
Kiekvienas kapitonas pasakytų, kad laivuose sutinka jūrininkų, kuriuos norisi greičiau išsiųsti į krantą.
Uostų vargas su dideliais laivais
Maždaug 400 ES šalių uostų terminalų šiuo metu derina poziciją prieš tolesnį laivų didinimą.
Balastiniai vandenys tarsi prilyginami teršalams
Bus siekiam išvengti ligas sukeliančių, aplinką teršiančių vandens organizmų invazijos į Klaipėdą su balastiniais vandenimis.
Išnykusi laivininkystė klampina valstybę
Lietuvos jūrų laivininkystės žlugimo istorija ją gelbėjusioms valstybės įmonėms papildomai gali kainuoti dar beveik milijoną eurų.
Laivų gelbėjimosi valtis „keis“ simuliatorius
Laisvai krentančių gelbėjimosi valčių nuleidimas yra viena iš procedūrų, kurias jūrininkai atsisako vykdyti.
Baltijoje atsiras miškovežių laivynas
Naujos laivybos linijos sukūrimas tolygus naujos gamyklos steigimui, nes tenka suderinti daugybę įvairiausių verslo niuansų.
Blogiausia laivų vėliavos šalis Baltijoje
Pagal 2018 metų veiklą paskelbtoje laivybos vėliavų apžvalgoje Lietuva yra regione daugiausiai pastabų gavusia šalimi.
Klaipėdos „svajonių“ keltus stato ir Ryga
Europos šalyse vis labiau plečiasi hibridinių keltų, kurie naudoja elektrą ir įprastus variklius, statyba.
Ar pajudės pasaulis prie dujinių laivų?
Nuo 2020 metų visas pasaulio laivynas sudegusio kuro sieros junginių išmetimą turės sumažinti nuo 1,5 iki 0,5 proc. sieros kiekio.
Lietuvos skurdas pasaulio galiūnų šešėlyje
Mažiau nei 100 jūrų laivų savo registre turinti Lietuva atrodo kaip skruzdėlytė prieš galingas pasaulio laivybos šalis milžines, kurių pusė yra iš Europos.
Iš senamiesčio plaukiotų elektriniai keltai
Jei viskas vyktų, kaip planuojama, maždaug po dvejų metų Klaipėdoje pradėtų kursuoti elektra varomas keleivinis keltas.
Naujas katamaranas atsirastų 2020 metais
„Smiltynės perkėla“ paskelbė naują iš Klaipėdos į Nidą plaukiosiančio laivo statybos konkursą.
Naujojoje perkėloje - intensyvūs pertvarkymai
Jau šiuo metu vykstanti Naujosios Smiltynės perkėlos rekonstrukcija ateityje iš esmės pakeis transporto judėjimo per šį mazgą schemą.
Laivų specialistai - tarp svarbiausių šalies profesijų
Vyriausybėje patvirtintas Lietuvai svarbių ir labiausiai trūkstamų profesijų sąrašas.
Jūrininkai valdžiai turi priekaištų
Jūrininkai mano, kad Lietuvoje nėra vykdoma jūrinės valstybės tęstinumo politika, nesilaikoma dalies tarptautinių konvencijų.
Dėl „Regina Seaways“ gedimo - išpūstas burbulas
Pastarąsias 3-4 savaites „DFDS Seaways“ laivas „Regina Seaways“ buvo vienas iš labiausiai minimų viešojoje erdvėje.
Jūrų keltai išliks svarbia uosto veikla
Vienas stabiliausių verslų ir didžiausių Klaipėdos uosto vertybių yra jūrų keltais gabenamų krovinių srautas.
Uostui reikalingi ir pustuščiai konteinervežiai
Klaipėdoje nerimsta klausimų lavina, kodėl didieji konteineriniai laivai, vadinamieji „dičkiai“, pas mus plaukia pustuščiai?
Lietuvos laivai - sąraše be prestižo
Sprendžiant pagal Paryžiaus memorandumo rezultatus, Lietuvos laivyno situacija yra viena iš blogiausių Europos Sąjungoje.
Priešgaisrinių laivų reikės ir Klaipėdai
Norvegijoje kuriamas naujos kartos bepilotis gaisrų gesinimo laivas.
Klaipėdos kanalas su barbarų krašto požymiais
Aplink Klaipėdą turime unikalių turizmo objektų, kurie susieti su vandeniu, galima laivyba, bet nesugebame jų panaudoti.
Modernesne tapo Klaipėdos – Karlshamno linija
Už ES lėšas pertvarkyta iš Klaipėdos į Švedijos Karlshamno uostą einanti laivybos linija. Tai padarė Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT) vienu moderniausių Europoje.