Lietuvos marinistikos žurnalistų klubasLietuvos marinistikos žurnalistų klubas
Lenkiu žilą galvą prieš savo kartos jūrininkus. Buvome romantikai, sužavėti jūros bangų, jos šėlsmo. Vardan jos paaukojome jaunystę, sveikatą, netgi meilę. Ir to bendravimo su jūra nesigailime - Rimantas Ragaišis, laivo bocmanas.
Albatroso paminklas Klaipėdoje - išplaukusiems ir negrįžusiems

Klaipėdos keltų statybą paveikė virusas

Klaipėdos uostas yra pasirengęs priimti naujos kartos DFDS keltus, tačiau jų statyba Kinijoje susivėlino.
Klaipėdos keltų statybą paveikė virusas

Žymus pandemijos poveikis jūrų verslui

Atskiri uostai, regionai ir pasaulinio vardo ekspertai pripažįsta žymią „Covid-19“ pandemijos įtaką jūrų verslui.
Žymus pandemijos poveikis jūrų verslui

Panašios „Linkuvos“ su skirtingais likimais

Prieš 20 metų Ramiajame vandenyne nuskendęs transporto refrižeratorius „Linkuva“ su 18 žmonių Lietuvos piliečių įgula yra pati didžiausia Lietuvos laivyno tragedija.
Panašios „Linkuvos“ su skirtingais likimais

Baltijos jūra atsiveria kelionėms jūrų keltais

Kai kur jau nuo birželio pradžios, o daugelyje vietų nuo birželio vidurio Baltijos jūroje keltai plukdys keleivius.  
Baltijos jūra atsiveria kelionėms jūrų keltais

Kinijoje jau statomi abu Klaipėdos jūrų keltai

Danijos DFDS kompanija pranešė, kad Pietų Kinijos laivų statykloje oficialiai pradėta paskutiniojo jūrų kelto, kuris plaukios iš Klaipėdos uosto, statyba.  
Kinijoje jau statomi abu Klaipėdos jūrų keltai

Ribojimas keltuose į Švediją - valdžios klaida

Lietuvos valdžia ribodama žmonių judėjimą jūrų keltais persistengė, priėmė sprendimus, kurių nedarė nei vokiečiai, nei lenkai.
Ribojimas keltuose į Švediją - valdžios klaida

Laivai jūrose - lyg karantino zonos

Plintant koronavirusui, laivai pasaulyje tapo viena iš saugesnių vietų, gal tik išskyrus, kruizinius lainerius.
Laivai jūrose - lyg karantino zonos

Stringa pagrindinio vandens kelio projektas

Per artimiausius tris su puse metų Nemune iš esmės turėtų būti pagerintos laivybos sąlygos.
Stringa pagrindinio vandens kelio projektas

Ar kamščiais prie kelto „prišauks“ tiltą?

Vasarą nuolat su dideliais transporto kamščiais susidūrusi „Smiltynės perkėla“ paskelbė konkursą iš esmės pertvarkyti įvažiavimo į keltus aikštelę Klaipėdoje.
Ar kamščiais prie kelto „prišauks“ tiltą?

Jūrininkai, kurių nepageidauja laivuose

Kiekvienas kapitonas pasakytų, kad laivuose sutinka jūrininkų, kuriuos norisi greičiau išsiųsti į krantą.
Jūrininkai, kurių nepageidauja laivuose

Uostų vargas su dideliais laivais

Maždaug 400 ES šalių uostų terminalų šiuo metu derina poziciją prieš tolesnį laivų didinimą.
Uostų vargas su dideliais laivais

Klaipėdos „svajonių“ keltus stato ir Ryga

Europos šalyse vis labiau plečiasi hibridinių keltų, kurie naudoja elektrą ir įprastus variklius, statyba.
Klaipėdos „svajonių“ keltus stato ir Ryga

Lietuvos skurdas pasaulio galiūnų šešėlyje

Mažiau nei 100 jūrų laivų savo registre turinti Lietuva atrodo kaip skruzdėlytė prieš galingas pasaulio laivybos šalis milžines, kurių pusė yra iš Europos.
Lietuvos skurdas pasaulio galiūnų šešėlyje

Iš senamiesčio plaukiotų elektriniai keltai

Jei viskas vyktų, kaip planuojama, maždaug po dvejų metų Klaipėdoje pradėtų kursuoti elektra varomas keleivinis keltas.
Iš senamiesčio plaukiotų elektriniai keltai

Jūrininkai valdžiai turi priekaištų

Jūrininkai mano, kad Lietuvoje nėra vykdoma jūrinės valstybės tęstinumo politika, nesilaikoma dalies tarptautinių konvencijų.
Jūrininkai valdžiai turi priekaištų

Priešgaisrinių laivų reikės ir Klaipėdai

Norvegijoje kuriamas naujos kartos bepilotis gaisrų gesinimo laivas.
Priešgaisrinių laivų reikės ir Klaipėdai

Klaipėdos kanalas su barbarų krašto požymiais

Aplink Klaipėdą turime unikalių turizmo objektų, kurie susieti su vandeniu, galima laivyba, bet nesugebame jų panaudoti.
Klaipėdos kanalas su barbarų krašto požymiais

„Limarko“ – ant laivų atnaujinimo bangos

Limarko grupės bendrovė „Limarko laivininkystės kompanija“ įsigijo motorlaivį „Kantata“. Jis užbaigė ilgai trukusį laikotarpį, kai ši bendrovė negalėjo atsinaujinti laivyno ir gali atverti naują jos vystymosi etapą.
„Limarko“ – ant laivų atnaujinimo bangos

Lietuvos keltų misija Ukrainoje

Beveik prieš 30 metų statyti keltai „Vilnius Seaways“ ir „Kaunas Seaways“ su Lietuvos vėliava plaukioja Juodosios jūros linijose ir laukia, ar danų kompanija „DFDS Seaways“ privatizuos juos nuomojančią „Ukrferry“.
Lietuvos keltų misija Ukrainoje

Kada atsirado ro ro tipo laivai?

Šiuolaikiniai „ro-ro“ tipo laivai, skirti gabenti ratinę techniką jūros keliais, „gimė“ kartu su Kryžiaus žygių pradžia.
Kada atsirado ro ro tipo laivai?

Senovės locmanų veikla

Bet kokiu oru sutartoje vietoje. Toks kadaise buvo trumpas ir aiškus nurodymas Baltijos jūros uostų locmanams.
Senovės locmanų veikla

"Albatrosas.lt" gali tapti kiekvieno jūros ošimui neabejingo žmogaus svetaine. Kartu su jos leidėjais kurk jūrines naujienas. Siųsk pranešimus, straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, filmus, knygų PDF. Jūsų informaciją analizuosime, skelbsime "Albatrosas.lt" svetainėje.

Prisegti failai:


* - privalomi laukai

Užpildę ir išsiuntę šią formą, suteikiate teisę "Albatrosas.lt" svetainėje be autorinių honorarų publikuoti ar kitokiais būdais ir pagal savo poreikius panaudoti gautą medžiagą. "Albatrosas.lt" pasilieka sau teisę redaguoti jūsų atsiųstą informaciją, išskyrus knygas, negarantuoja, kad visos nuotraukos, tekstai, vaizdo įrašai, filmai, knygos bus publikuoti.