Lietuvos marinistikos žurnalistų klubasLietuvos marinistikos žurnalistų klubas
Lenkiu žilą galvą prieš savo kartos jūrininkus. Buvome romantikai, sužavėti jūros bangų, jos šėlsmo. Vardan jos paaukojome jaunystę, sveikatą, netgi meilę. Ir to bendravimo su jūra nesigailime - Rimantas Ragaišis, laivo bocmanas.
Albatroso paminklas Klaipėdoje - išplaukusiems ir negrįžusiems

Rytinės Baltijos uostai pokyčių kryžkelėje

Latvijoje vykusioje tradicinėje konferencijoje „TransBaltica 2017“ kalbant apie Baltijos uostų ateitį daugiausiai dėmesio skirta Kinijai, o Rygos uosto ateitis siejama su „Didžiuoju akmeniu“, kuris turėjo krovos rojumi paversti ir Klaipėdos
Rytinės Baltijos uostai pokyčių kryžkelėje

Po teismų neliko pietinio aplinkkelio kliūčių

Neskundžiama nutartimi baigtas procesas dėl į valstybinės reikšmės objektų sąrašą įtraukto kelio iš uosto, dar vadinamo pietiniu aplinkkeliu, planavimo procedūrų.
Po teismų neliko pietinio aplinkkelio kliūčių

Uoste – didžiulių pokyčių metas

Jau kurį laiką svarbiausia Klaipėdos uosto tema yra jo ateities vizijos dėliojamos jo Bendrajame plane, bet paraleliai vyksta ir daugybė kitų uosto rekonstrukcijos darbų.
Uoste – didžiulių pokyčių metas

Uosto krantinės rekonstruojamos pagal didžiausius gylius

Jau apsispręsta, kad dabartinis Klaipėdos uostas ateityje bus gilinamas iki 17 metrų, o prie krantinių bus 16,5 metrų, todėl rekonstruojamos krantinės jau pritaikomos šiam gyliui.
Uosto krantinės rekonstruojamos pagal didžiausius gylius

Uosto ateitis priklausys nuo politikų

Uosto ekonomiką ir vadybą studijuojančius Lietuvos aukštojoje jūreivystės mokyklos studentus ypač domina Klaipėdos uosto ateities modelis.
Uosto ateitis priklausys nuo politikų

Klaipėdos uosto plėtra būtina

Klaipėdoje žengtas pirmasis žingsnis vystyti uostą ir į pietinę dalį, ir į Baltijos jūrą ties Melnrage.
Klaipėdos uosto plėtra būtina

Aistros dėl parko priešais uostą

Klaipėdos miesto savivaldybė Melnragėje planuoja įrengti parką dėl kurios susikirto miesto ir uosto interesai.
Aistros dėl parko priešais uostą

Statybos padidino uosto vertę

Vyriausybė priėmė nutarimą, kuriuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitalą padidino 21,419 mln. eurų.
Statybos padidino uosto vertę

Klaipėdos stiprybė – jūra ir uostas

Artėja momentas, kai diskusijose dėl Klaipėdos uosto bendrojo plano reikės pasirinkti, kuris uosto vystymo variantus bus priimtiniausias. Koks bus Klaipėdos uosto plėtros modelis - drąsus su naujų teritorijų įsisavinimu ir
Klaipėdos stiprybė – jūra ir uostas

Uoste - švartavimo įrangos įvairovė

Vėjuotomis žiemos paromis kartais būna atvejų, kai uoste trūksta prišvartuotų laivų lynai, vėjo gūsių neišlaiko netgi švartavimo stulpeliai, o dar dažniau švartuojant nutrūksta atmušos.
Uoste - švartavimo įrangos įvairovė

„Krovinių terminalas“ tikisi garbingos konkurencijos

Metų pradžioje viešumon iškilo nemalonus konfliktas tarp naujojo susisiekimo ministro Roko Masiulio ir „Achemos grupės“ uoste esančių bendrovių. Jis labiausiai susijęs su „Krovinių terminalu“. Nesutarimai tarp dviejų kaimynystėje esančių bendrovių
„Krovinių terminalas“ tikisi garbingos konkurencijos

Uoste įjungtas taupymo režimas

Nors Klaipėdos uostas per 2016 metus gavo rekordines pajamas, bet tie metai išsiskyrė ir didžiausiu taupymu.
Uoste įjungtas taupymo režimas

„Lietuvos geležinkelių“ cunamis ritasi į uostą

Konfliktiškai 2017 metai prasidėjo ne tik žuvininkystėje, bet ir Lietuvos susisiekimo sistemoje. Į uostą ritasi „Lietuvos geležinkelių“ pertvarkymo sukelta cunami banga.
„Lietuvos geležinkelių“ cunamis ritasi į uostą

Klaipėdos uosto panašumai ir skirtumai 1935 ir 2016 metais

Klaipėdos uostas 1935-ieji ir 2016-ieji - nors skirtumas daugiau kaip 80 metų, šiuos metus jungia ryškūs uosto vystymosi pakilimai.
Klaipėdos uosto panašumai ir skirtumai 1935 ir 2016 metais

Malkų įlanka virsta statybų aikštele

Baigiantis šiems metams Klaipėdos uoste aiškėja 2017-ųjų metų didelių statybų Malkų įlankoje kontūrai.
Malkų įlanka virsta statybų aikštele

Lauks vandenvietės iškeldinimo apmatų

Uosto direkcija pradėjo Klaipėdos miesto III vandenvietės iškėlimo galimybių studijos parengimo konkursines procedūras – paskelbė studijos projekto techninę užduoti.  
Lauks vandenvietės iškeldinimo apmatų

Uoste mažės laivybos biurokratijos

Klaipėdos uoste ir Būtingės naftos terminale diegiama vieno langelio pranešimo sistema, kuri, tikimasi, sumažins jūrininkų pyktį dėl pernelyg didelės biurokratijos uostuose.
Uoste mažės laivybos biurokratijos

Uostas sieks didžiausios plėtros

Pirmą kartą istorijoje regiono krovos lyderiu esantis Klaipėdos uostas ir ateityje nori išlaikyti geras tendencijas, todėl sieks pačios intensyviausios plėtros.
Uostas sieks didžiausios plėtros

„Krovinių terminalas“ - nuolatinio tobulinimo sūkuryje

Klaipėdos uoste prie trečiosios krantinės veikianti bendrovė „Krovinių terminalas“ atšventė savo veiklos 20-metį. Šie metai gali būti išskirtiniai – jei palankiai susiklostys paskutinysis ketvirtis, bendrovė gali pasiekti ir savo visų
„Krovinių terminalas“ - nuolatinio tobulinimo sūkuryje

Aiškūs uosto žemsiurbės kontūrai

Sudėlioti visi taškai, kad Uosto direkcija pagaliau galėtų skelbti konkursą dėl naujos žemsiurbės statybos.
Aiškūs uosto žemsiurbės kontūrai

Jūrininkų vakare – pagarba jūrininkams ir uostininkams

Iškilmingame Jūrininkų vakare pagerbti šios garbingos profesijos atstovai, o iškiliausiesiems įteikti reikšmingi apdovanojimai.
Jūrininkų vakare – pagarba jūrininkams ir uostininkams

Šventosios uosto tarsi niekam nereikalingas

Kai ES institucijos konstatavo, kad Šventosios uostas nėra jūrinio krovininio transporto mazgas, ir parama iš susisiekimo lėšų jam negali būti skiriama, iškilo esminis klausimas, kas statys šį uostą?
Šventosios uosto tarsi niekam nereikalingas

Uosto vizijos atrodo fantastiškai

Tarsi paneigdamas konkuruojančio Rygos uosto atstovų pasisakymus, kad Klaipėdos uostas nebeturi kur plėstis, šis pasirengė keturias plėtros koncepcijas, kur pagal optimistiškiausius variantus krova nuo šiandieninės 38 mln. tonų per metus
Uosto vizijos atrodo fantastiškai

Uostas svarsto iškeldinti III vandenvietę

Jau daugybę metų kalbama apie tai, kad Klaipėdos miesto III vandenvietės didžiulė teritorija galėtų tapti Klaipėdos uosto dalimi, bet nė vienas uosto vadovas nesiimdavo tos problemos spręsti iš esmės.
Uostas svarsto iškeldinti III vandenvietę

"Albatrosas.lt" gali tapti kiekvieno jūros ošimui neabejingo žmogaus svetaine. Kartu su jos leidėjais kurk jūrines naujienas. Siųsk pranešimus, straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, filmus, knygų PDF. Jūsų informaciją analizuosime, skelbsime "Albatrosas.lt" svetainėje.

Prisegti failai:


* - privalomi laukai

Užpildę ir išsiuntę šią formą, suteikiate teisę "Albatrosas.lt" svetainėje be autorinių honorarų publikuoti ar kitokiais būdais ir pagal savo poreikius panaudoti gautą medžiagą. "Albatrosas.lt" pasilieka sau teisę redaguoti jūsų atsiųstą informaciją, išskyrus knygas, negarantuoja, kad visos nuotraukos, tekstai, vaizdo įrašai, filmai, knygos bus publikuoti.