Lietuvos marinistikos žurnalistų klubasLietuvos marinistikos žurnalistų klubas
Lenkiu žilą galvą prieš savo kartos jūrininkus. Buvome romantikai, sužavėti jūros bangų, jos šėlsmo. Vardan jos paaukojome jaunystę, sveikatą, netgi meilę. Ir to bendravimo su jūra nesigailime - Rimantas Ragaišis, laivo bocmanas.
Albatroso paminklas Klaipėdoje - išplaukusiems ir negrįžusiems

Vėl veikia alternatyvus uosto geležinkelis

Po rekonstrukcijos vėl pradeda veikti Klaipėdos uosto aprūpinimo kroviniais alternatyvi geležinkelio linija.
Vėl veikia alternatyvus uosto geležinkelis

Per KLASCO keliauja grūdų derlius

Šiuo metu uoste vyksta grūdų krovos įkarštis. Apie tai, kokie yra šių metų grūdų krovos ypatumai papasakojo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Audrius Pauža.
Per KLASCO keliauja grūdų derlius

Prasmingi „Begos“ jubiliejaus akcentai

Pirmosios privačios Klaipėdos uosto kompanijos „Bega“ 25 metų jubiliejaus šventimo metu atidaryta nauja infrastruktūra ir galingas krovos kompleksas. Juos lydėjo Vyriausybės atstovų, ministrų, uosto kolegų, partnerių, netgi Telšių vyskupo sveikinimai.
Prasmingi „Begos“ jubiliejaus akcentai

Uosto statybose dominuoja ne lietuviai

Svarbiausia Uosto direkcijos funkcija yra uosto infrastruktūros statyba. Tam skiriama ir daugiausiai pinigų. Išskirtinė uosto investicijų savybė yra greitas jų atsipirkimas –  vidutiniškai per 2,5 metų.
Uosto statybose dominuoja ne lietuviai

25-metį švenčiančią „Begą“ kėlė technologijų bangos

Prieš 25 m. įkurta Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega” tapo pavyzdžiu, kaip turi vystytis uostas diegdamas naujas, modernias ir našias technologijas.
25-metį švenčiančią „Begą“ kėlė technologijų bangos

Dėl neprasidėjusios statybos pasiekta taika

Taip ir neprasidėjusi Mažųjų ir pramoginių laivų prieplaukos statyba už Smeltės pusiasalio valstybei, tiksliau Uosto direkcijai, jau kainavo papildomai per 800 tūkst. eurų.  
Dėl neprasidėjusios statybos pasiekta taika

KLASCO pertvarkys atsilaisvinusią perkėlą

Paskutiniąsias savaites kaip Jūrų perkėlos terminalas gyvena buvusi Tarptautinė jūrų perkėla – paskutinę keltų liniją iš jos DFDS planuoja iškelti dar šiais metais.
KLASCO pertvarkys atsilaisvinusią perkėlą

Žiemos uostas KLASCO yra svarbus

Patvirtinta Klaipėdos miesto bendrojo plano rengimo koncepcija numato dalies uosto teritorijų konversiją su kuo uostininkai kategoriškai nesutinka. Klaipėdos miesto plėtra kuriant prieigą prie vandens būtų formuojama ir dabartinės Klaipėdos jūrų
Žiemos uostas KLASCO yra svarbus

Uoste - nacionalinės svarbos įmonės

Šiuo metu Seime rengiami keli su uosto veikla ir nacionaliniu saugumu susiję pakeitimai, kurie įsigalios nuo 2018 metų pradžios.
Uoste - nacionalinės svarbos įmonės

Miestas rengiasi invazijai į uostą

Rengiamo Klaipėdos miesto bendrojo plano koncepcijose numatoma sunaikinti „Baltijos laivų statyklos”, „Begos” ir dalį Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos veiklų paverčiant jų teritorijas laisvomis prieigomis prie vandens.
Miestas rengiasi invazijai į uostą

Rytinės Baltijos uostai pokyčių kryžkelėje

Latvijoje vykusioje tradicinėje konferencijoje „TransBaltica 2017“ kalbant apie Baltijos uostų ateitį daugiausiai dėmesio skirta Kinijai, o Rygos uosto ateitis siejama su „Didžiuoju akmeniu“, kuris turėjo krovos rojumi paversti ir Klaipėdos
Rytinės Baltijos uostai pokyčių kryžkelėje

Po teismų neliko pietinio aplinkkelio kliūčių

Neskundžiama nutartimi baigtas procesas dėl į valstybinės reikšmės objektų sąrašą įtraukto kelio iš uosto, dar vadinamo pietiniu aplinkkeliu, planavimo procedūrų.
Po teismų neliko pietinio aplinkkelio kliūčių

Uoste – didžiulių pokyčių metas

Jau kurį laiką svarbiausia Klaipėdos uosto tema yra jo ateities vizijos dėliojamos jo Bendrajame plane, bet paraleliai vyksta ir daugybė kitų uosto rekonstrukcijos darbų.
Uoste – didžiulių pokyčių metas

Uosto krantinės rekonstruojamos pagal didžiausius gylius

Jau apsispręsta, kad dabartinis Klaipėdos uostas ateityje bus gilinamas iki 17 metrų, o prie krantinių bus 16,5 metrų, todėl rekonstruojamos krantinės jau pritaikomos šiam gyliui.
Uosto krantinės rekonstruojamos pagal didžiausius gylius

Uosto ateitis priklausys nuo politikų

Uosto ekonomiką ir vadybą studijuojančius Lietuvos aukštojoje jūreivystės mokyklos studentus ypač domina Klaipėdos uosto ateities modelis.
Uosto ateitis priklausys nuo politikų

Klaipėdos uosto plėtra būtina

Klaipėdoje žengtas pirmasis žingsnis vystyti uostą ir į pietinę dalį, ir į Baltijos jūrą ties Melnrage.
Klaipėdos uosto plėtra būtina

Aistros dėl parko priešais uostą

Klaipėdos miesto savivaldybė Melnragėje planuoja įrengti parką dėl kurios susikirto miesto ir uosto interesai.
Aistros dėl parko priešais uostą

Statybos padidino uosto vertę

Vyriausybė priėmė nutarimą, kuriuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitalą padidino 21,419 mln. eurų.
Statybos padidino uosto vertę

Klaipėdos stiprybė – jūra ir uostas

Artėja momentas, kai diskusijose dėl Klaipėdos uosto bendrojo plano reikės pasirinkti, kuris uosto vystymo variantus bus priimtiniausias. Koks bus Klaipėdos uosto plėtros modelis - drąsus su naujų teritorijų įsisavinimu ir
Klaipėdos stiprybė – jūra ir uostas

Uoste - švartavimo įrangos įvairovė

Vėjuotomis žiemos paromis kartais būna atvejų, kai uoste trūksta prišvartuotų laivų lynai, vėjo gūsių neišlaiko netgi švartavimo stulpeliai, o dar dažniau švartuojant nutrūksta atmušos.
Uoste - švartavimo įrangos įvairovė

„Krovinių terminalas“ tikisi garbingos konkurencijos

Metų pradžioje viešumon iškilo nemalonus konfliktas tarp naujojo susisiekimo ministro Roko Masiulio ir „Achemos grupės“ uoste esančių bendrovių. Jis labiausiai susijęs su „Krovinių terminalu“. Nesutarimai tarp dviejų kaimynystėje esančių bendrovių
„Krovinių terminalas“ tikisi garbingos konkurencijos

Uoste įjungtas taupymo režimas

Nors Klaipėdos uostas per 2016 metus gavo rekordines pajamas, bet tie metai išsiskyrė ir didžiausiu taupymu.
Uoste įjungtas taupymo režimas

„Lietuvos geležinkelių“ cunamis ritasi į uostą

Konfliktiškai 2017 metai prasidėjo ne tik žuvininkystėje, bet ir Lietuvos susisiekimo sistemoje. Į uostą ritasi „Lietuvos geležinkelių“ pertvarkymo sukelta cunami banga.
„Lietuvos geležinkelių“ cunamis ritasi į uostą

Klaipėdos uosto panašumai ir skirtumai 1935 ir 2016 metais

Klaipėdos uostas 1935-ieji ir 2016-ieji - nors skirtumas daugiau kaip 80 metų, šiuos metus jungia ryškūs uosto vystymosi pakilimai.
Klaipėdos uosto panašumai ir skirtumai 1935 ir 2016 metais

"Albatrosas.lt" gali tapti kiekvieno jūros ošimui neabejingo žmogaus svetaine. Kartu su jos leidėjais kurk jūrines naujienas. Siųsk pranešimus, straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, filmus, knygų PDF. Jūsų informaciją analizuosime, skelbsime "Albatrosas.lt" svetainėje.

Prisegti failai:


* - privalomi laukai

Užpildę ir išsiuntę šią formą, suteikiate teisę "Albatrosas.lt" svetainėje be autorinių honorarų publikuoti ar kitokiais būdais ir pagal savo poreikius panaudoti gautą medžiagą. "Albatrosas.lt" pasilieka sau teisę redaguoti jūsų atsiųstą informaciją, išskyrus knygas, negarantuoja, kad visos nuotraukos, tekstai, vaizdo įrašai, filmai, knygos bus publikuoti.